reklama

Predseda NAJLEPŠIEHO okresného súdu na mňa zase podáva trestné oznámenie....

Predseda Okresného súdu Považská Bystrica JUDr. Loduhová na mňa zase podáva trestné oznámenie – nepáči sa jej sťažnosť ani to, že jej Krajský súd v Trenčíne vyhovel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

 Nie je to po prvýkrát a zrejme ani naposledy, čo sa predsedníčka Okresného súdu Považská Bystrica JUDr. Loduhová snaží riešiť svoje pochybenia trestným oznámením na občana. Jednak sú trestné udania zadarmo a jednak chce vytvoriť obraz, že „občan je zlý“. A mne pritom vadí iba uplácanie sudcov, nezákonné praktiky nášho súdu, absolútne ignorovanie rozhodnutí z vyšších súdov, nečinnosť a podobne...

 Vec sa má tak, že sudca dnes môže čokoľvek a človek sa bude buď brániť alebo bude nezákonnosti a svojvôľu sudcu trpieť. Keďže mi kompletne zničili život a nemám už čo stratiť, rozhodol som sa ukázať verejnosti praktiky tejto sudcovskej spodiny z Považskej Bystrice. Sorry za tvrdé slovo, ale už toho som zažil veľa a mám ho za oprávnené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Sudcov menuje súdna rada, ktorej i keď oznámite nezákonné praktiky, ba až trestnú činnosť predsedu súdu, tak konať nebude. Všetci za jedného, jeden za všetkých. Súdna rada má mnoho politicky zaviazaných členov, čiže ak SMER spravil Slovensko mafiánskou krajinou, o čom verejne hovorí aj náš pán prezident, tak sa nemôžme diviť, že si títo mafiáni dosadzujú aj do súdnej rady im podobných. Ale toto môžu zmeniť verejnosť a voľby. Až na to, že u nás o voľby nie je záujem a verejnosť o katastrofálnom stave často ani nevie (s tým rád pomôžem ja).

Čo sa nepáči predsedníčke Okresného súdu Považská Bystrica JUDr. Loduhovej?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ide o viac vecí, priložím tu originálne sťažnosti, ale poukážem len na niektoré skutočnosti:

  1.  Nezákonne prideľované spisy mimo súdny systém a mimo systém náhodného výberu sudcu.

 V 2015 som riešil závažný problém, zamestnanec-sudca okresného súdu, ktorému Loduhová predsedá, sudkyňa Krivulčíková dostala podanie na súd nezákonnou cestou, a teda mimo podateľnu, a tým pádom mimo systém náhodného výberu sudcu. Súd nemal v systéme číslo konania a podľa infocentra daného súdu také konanie v systéme vôbec neexistovalo. Túto skutočnosť som opakovane preveroval osobne na súde. Keď som nakoniec získal číslo konania, ale mimo budovy súdu, a dokázal tak Okresnému súdu Považská Bystrica, že spis existuje, i keď ho nemajú v systéme, jasne som poukázal na to, že sa to neriešilo zákonnou cestou. Dnes už chápem prečo. Sudkyňa Krivulčíková vydáva proti mne samé zlé rozhodnutia, ktoré potom musí Krajský súd v Trenčíne opakovane opravovať. Do dnes ešte nevydala ani jedno, čo by nebolo na kraji zmenené. Náhoda to nebude... ale ako sa vyjadrila jedna vyšetrovateľka, polícia nemôže trestnoprávne konať voči sudcom. Ich môže trestať len ich nadriadený, v konečnom dôsledku asi súdna rada, resp. disciplinárna komisia. Ale tí majú veľa práca s Harabínom, a tak nemajú čas na skutočné pochybenia sudcov. O čo presne išlo je popísané tu: https://martinhajduch.blog.sme.sk/c/388573/kto-za-koho-kope-na-okresnom-sude-v-povazskej-bystrici.html

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 2. Sťažoval som sa na nečinnosť súdu a nevymáhanie vlastných súdnych rozhodnutí.

 Tento problém je ale celospoločenský, na ignorovanie výkonov rozhodnutí okresných súdov sa sťažovali Slováci aj cudzinci pred americkým kongresom. Okresný súd Považská Bystrica (OS PB) za viac ako 2 roky nedokázal vymôcť ani jedno z troch súdnych rozhodnutí. Výkony rozhodnutí ignoruje alebo „pozastavuje“.

 3. Sťažoval som sa na zaujatosť.

 Moja ex, resp. jej otec, vplyvný poslanec za mesto Považská Bystrica František Martaus, našiel spôsob ako legálne platiť peniaze priamo podpredsedovi súdu a nemať za to postih ani podozrenie ohľadom toho, či to nie je úplatok pre sudcu. Neobjektívnosť je ale v tom, že manželka tohto podpredsedu súdu je Jankovská, vedúca sociálnej kurately Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Považská Bystrica. Darmo sa ja potom čudujem, aké správy oni píšu pre exmanželku, matku mojich dvoch detí, akým spôsobom dochádza k ich vyhotovovaniu. Po viacerých rozhodnutiach na Krajskom súde v Trenčíne platí, že je dnes ustanovená sociálna kuratela z Trenčína, ale to nebolo ľahké dosiahnuť. Samozrejme, dnes je to už jedno, po tak dlhom čase už nemá ani Trenčín čo napraviť, vtedy bolo treba konať, kým to malo ešte zmysel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A sťažoval som sa aj na zaujatosť spomínaného podpredsedu súdu Jankovského. Ten síce berie, vraj čírou náhodou od rodiny exmanželky každý mesiac prachy, ale to, že ju chráni v jednom súdnom rozhodnutí s tým zrejme nič nemá spoločné. (Koniec koncov, mohol by byť zaujatý aj v môj prospech, a to preto, že sa u neho v byte nachádza moja kanvica, chlebník, ale to je už iná téma.) 

K uvedeným sťažnostiach prišli zamietavé odpovede a najviac ma zaujalo nasledovné:

  1. predseda súdu nemôže konať, ak sudcovia robia súdne prieťahy. (Na čo tam potom je?)

  2. bola vykázaná papierová aktivita = súd teda aktívne koná. (To, že za 2 roky tento súd nevedel vymôcť ani jedno súdne rozhodnutie, a dokonca neudelil ani žiadnu sankciu neznamená, že sa nesnaží konať a zrejme sa cení už len snaha...)

  3. zaujatosť a neobjektívnosť sa vyriešila tým, že podpredseda súdu Jankovský napísal: „Nie som zaujatý.“, a teda logicky nie je zaujatý. Aj Loduhová, čo podáva opakovane trestné oznámenia na moju osobu, nie je zaujatá.

Obrázok blogu

Ešte raz verejne ďakujem pani Žitňanskej a pánu prezidentovi, že nechceli inú Jankovskú, tiež rodinu, vymenovať do súdnej rady, chvalabohu za ten čin. Isté mafiánske prostredie späté aj s ich menom sa dá preskúmať tu: https://martinhajduch.blog.sme.sk/c/425624/co-ma-spolocne-byvaly-minister-spravodlivosti-judr-tomas-borec-a-nimand-ludovit.html)

  1. Predsedníčka súdu sa v minulom roku bránila pred krajským súdom aj tým, že začala používať dokázateľné lži, ktorými zavádza aj Krajský súd v Trenčíne (išlo o nejaké moje údajné osobné a blízke kontakty s policajtami – ak by som nejaké mal, asi by som nemusel chodiť 2 roky vkuse na políciu a asi by nebolo jedno iné konanie, kde som bol poškodený, nezákonne zastavené). JUDr. Loduhová je obyčajná klamárka a je hanbou nášho súdnictva a toto môžem smelo tvrdiť, nakoľko šírenie pravdy o klamárskom predsedovi súdu nie je trestným činom. Klamárka Loduhová sa môže kedykoľvek obrátiť na súd/na políciu a doložiť svoje lži dôkazom, čo všetci vieme, že sa nemá ako stať.

  2. Sťažnosti k prieťahom považuje predseda OS PB za neopodstatnené, nakoľko k prieťahom nikdy nedošlo. (2 roky bez úspešného výkonu každého súdneho rozhodnutia prieťahom teda nie sú...) Rozhodnutie o styku otca s deťmi do doby rozvodu bolo vydané 16.11.2016 (i keď ešte nebolo právoplatné). Tu prieťah asi tiež nebol, rozvod bol právoplatný 9.6.2016 a rozhodnutie o styku otca s deťmi do doby rozvodu "už" 16.11.2016 plus právoplatnosť. Proste Kocúrkovo....

  3. Predsedníčka OS PB považovala za vylúčené, aby pracovníčka infocentra informovala sťažovateľa, že predmetný spis nie je v systéme, pretože takáto informácia by nebola pravdivou. (Prečo tak teda urobila, vari klamala :-) ??) K tejto perle len toľko, že pracujem 100 m od súdu a chodil som tam denne. Detailne je popis tu. Jedna rada pre ľudí: Choďte na súdy vždy so svedkom alebo s nahrávaním či kamerou, inak sa pravdy nedomôžete, lož predsedu súdu bude vždy viac ako vaše slovo občana.

  4. Údajne manipulujem so súdnymi nahrávkami z cudzích, mne nesprístupnených konaní. Tu sú nejaké, dosť zaujímavé teda, odporúčam vypočuť. http://blogpb.blog.pravda.sk/2017/04/14/sudca-brigadnik/ Dodám k tomu nasledovné:

  • keby som bol hacker, a hackoval súdne systémy a kradol im neverejné veci, tak by som v prvom rade mal krásny plat a mal na právnika :-),

  • ako bývalý študent ekonómie, dokonca doktor, som teda potešený, že pôsobím ako hacker, dopíšem si túto skutočnosť do CVčka,

  • ja žiadne cudzie súdne nahrávky nemám, podľa tých nahrávok ich za úplatu predáva ľuďom sám predseda súdu...,

  • očierňujem tunajší súd v snahe získať svoj cieľ v sporoch. Zobrali mi deti, musím sa pozerať na to ako sú týrané, chcú ma zavrieť do basy, i keď sa im to zatiaľ nedarí, a v podstate na OS PB sa vydávajú len rozsudky v môj neprospech, tak evidentne veľmi úspešný nie som, ak by som mal brať ten vtipný argument vážne. Čo je to vlastne očierňovanie súdu? Evidentne sem spadá aj šírenie pravdy s overiteľnými zdrojmi dokumentov! Toto je môj blog a naozaj neviem, čo je tam zlé/nepravdivé https://ludovithajduch.blog.sme.sk/. A toto je blog môjho brata: https://martinhajduch.blog.sme.sk/, netuším, o čo ide jemu, ale on na OS PB nemá žiadne konania, ale veď raz dôjde aj na neho :-D.

  • a hlavne, dá sa vôbec nejako očierniť jeden z najlepších okresných súdov na Slovensku?
    (zvlášť, keď sú o tom, že sú najlepší, presvedčení hlavní protagonisti :-) )

Obrázok blogu

Impulz pre spísanie a zverejnenie týchto veci bolo posledné neriešenie sťažnosti.

 10. Sudca, samozrejme, zase Krivulčíková, mi pošle 3-stranové uznesenie, avšak bez 2. strany, kde sa nachádza odôvodnenie.

 Skúste sa brániť na súde, keď nepoznáte text odôvodnenia! Žiadal som ho v plnom rozsahu zo súdu, no kým prišlo, skončili mi rôzne lehoty na možné právne kroky.

 Predsedníčka najlepšieho súdu na svete na moju sťažnosť na chybu odpovedala tým spôsobom, že celý spis je teraz na inom súde, a teda mi danú stranu nemôže zaslať. Ako keby moje ústavné práva záležali iba na tom, v ktorom šuplíku sa ktorý spis nachádza... 

(strana č. 2 evidentne chýba, druhá strana prvého listu je čistá a končí to jedným odsekom na strane č. 3)

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 Poslal som teda sťažnosť na Krajský súd v Trenčíne, kde mi okamžite vyšli v ústrety, vydali mi celé rozhodnutie aj s novým dátumom doručenia, aby som tak nebol ukrátený na svojich právach.

 Tým by aj vec skončila, kým sa znovu neozval predseda okresného súdu s tým, že i keď mi kraj sťažnosť uznal a vec vyriešil, tak podľa nej chyba aj tak nenastala a moju sťažnosť na nižší súd zamieta. To, že vec vyriešil už vyšší súd ju nezaujíma... komické, resp. na zaplakanie. Predpokladám, že od počtu oprávnených sťažnosti sa dávajú aj prémie, a preto v je nutné, v záujme blahobytu neuznávať sťažnosti.

 Uznajte, sú mnou poskytnuté doklady dostatočným dôkazom alebo nie? Je tam pečiatka? Argument, že Jankovská, ktorá je tu kolízny opatrovník, nenamietala, je skôr hanbou ako argumentom.

Obrázok blogu

 To je ale líška prešibaná, tá Loduhová, to musím uznať. Chcela odo mňa originál a mne hneď došlo prečo. V sťažnostiach som používal fotokópiu, ak by som dal Loduhovej originál, tá by ho mohla skartovať, resp. vymeniť za iný, a potom by tvrdila, že moje fotokópie nie sú pravé, lebo ona má pravý a iný originál. V súdnom manažmente majú vraj aj inú verziu dokumentu. No, čo dodať, aj ja viem o tom, že Krivulčíková robí rozhodnutia mimo súdny systém, čo je nezákonné, a takto potom môže vyzerať výsledok. Navyše som, z iného blogu zistil niečo ohľadom kriminálnej aktivite tejto predsedníčky súdu, a preto v jej "dobré úmysly" dôvodne neverím. Všetko som to teda poslal na krajský súd s tým, že im originál, ak treba, doručím. Nepotrebovali ho, aj tam chápali, že vec je dávno vyriešená. Sťažnosť v podstate spočívala hlavne na kontrolu správania sa tohto klamárskeho predsedu súdu, nie už vo veci samotnej.

 Momentálne je vec aj na riešení na súdnej rade. Tí však ignorujú moje podanie a ignorujú aj otázku, či vôbec spracovali moje podanie a či sa už rieši. Nad nimi už nikto nestojí, a teda ich nemá kto prinútiť k práci. Zrejme pracujú podľa hesla: Plat je na osobné výdavky, nie za prácu.

Zdroje:

Ľudovít Hajduch

Ľudovít Hajduch

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Do 2015teho som bol bežný všedný človek, rodina, 2 deti, práca. Dnes som rozvedený, nie z mojej vôle, a voľný čas musím tráviť obranou voči množstvu trestných či iných udaní namiesto hrania sa s mojimi deťmi, ktoré už viac ako rok nemôžm vídavať. (rovnako ich nemôžu vídavať starí rodičia, či strýko, či sesternice) A to napriek tomu, že mi súd už troma rozhodnutiami určil pravidelný čas na stretávanie sa s nimi, ex-manželka je proti.Nemám známosti, nemám peniaze, ale verím v slobodu slova a spravodlivosť. Až na to, že som už vytriezvel z toho, či tieto hodnoty ako aj zákon fungujú v Považskej Bystrici. Raz snáď budú... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu